Dijaki 4. letnika so po metodi flipped classroom in s poudarkom razvijanja podjetnostnih kompetenc za domačo nalogo najprej razmislili o glavnih značilnostih memov ter pobrskali po internetu, da bi našli nekaj zanimivih primerov v italijanščini.
Med zoomom sem z njihovo pomočjo predstavila nekaj izvirnih memov, ki so povezani z aktualnimi temami ali glede na glavne like, nekateri tudi povezani s trenutno (težjo) slovnično temo – konjunktivom. Vsak par v breakout roomu je prejel dokument s petimi memi, na podlagi katerih so se
pogovarjali o njihovem pomenu, glavni temi, sliki in zakaj je uporabljen konjunktiv. Po končanem delu v parih, je vsak par predstavil en me, zlasti z razlago konjunktiva. V spletni učilnici so dijaki prejeli navodila za izdelavo enega ali dveh izvirnih memov z uporabo konjunktiva: uporabiti čimbolj izvirno in unikatno sliko ter premisliti o spremljevalnem besedilu, ki naj bo v konjunktivu.
Zbrane meme (glej prilogo) sem brez avtorja predstavila na zoomu in razdelila dijake v 5 skupin v breakout sobe. Dijaki so v skupini pregledali meme in se na podlagi vodenih vprašanj pogovarjali oz. vrednotili meme.
V skupnem delu je vsaka skupina predstavila svoje mnenje o najboljšem memu, razglasili pa smo tudi najboljšega. Kateri je všeč vam?
Cvetka Bajec, prof. ita
(Število obiskov: 133)