Select Page

V nadaljevanju predstavljam le nekaj predlogov in primerov, kako so dijaki (lahko) izpopolnjevali svoje znanje italijanščine in italijanske kulture v zadnjih treh tednih.

Ponudba spleta, televizije, glasbe, muzejev… je vedno prisotna, a se je žal dijaki zaradi drugih obveznosti malo poslužujejo. V času učenja na daljavo pa lahko izkoristijo ta čas ravno za spremljanje stvari, ki so za učenje jezika (skorajda) nujne. To pa je poslušanje aktualnega dogajanja, spremljanje časopisov, filmov, poslušanje glasbe in še mnogo več. Poleg tega se naučijo še novih komunikacijskih orodij, ki jim (in učiteljem) pomagajo pri izkazovanju delanja nalog, govorjenju jezika in napredovanju pri jeziku. Hkrati ohranjajo vez s sošolci in učiteljico, si pomagajo, ocenjujejo izdelke, ustvarjajo in lahko celo pripomorejo k boljšemu svetu.

Kaj so počeli dijaki italijanščine v treh tednih karantene?

– vsi dijaki so bili povabljeni na spremljanje zelo znane italijanske nadaljevanke Genialna prijateljica (SLO1, nedelja, 20:00), k branju in udeležbi na bralnem e-tekmovanju Il topo di bilioteca ter na sodelovanje v Humanitasovem natečaju  (npr. na sprehodih očistiti naravo).

– 3. letnik gimnazije je ravno pred zaprtjem šole začel s projektnim delom: opisati neko italijansko regijo. Napisali so dva opisa neke značilnosti regije, sledila je slikovna reklama, nato še prava reklama, z zvokom in sliko. Nastali so krasni izdelki, ki si jih lahko ogledate!

– 1. letnik gimnazije je raziskal besedišče bara v preziju https://prezi.com/v/n4jxppu_x7gs/, naročil pijačo v https://www.youtube.com/watch?v=PXseyodvLUo&pbjreload=10 in reševal naloge tako, da se je posnel.

– 4. letnik gimnazije

je poslušal zgodbo o koronavirusu in izpolnil delovni list https://www.policlinico.mi.it/uploads/fom/attachments/news/news_m/1530/files/allegati/549/nicola_savino_-_storia_margherita.mp3

poslušal je znano Mahmoodovo pesem in odgovarjal na vprašanja o pesmi https://www.youtube.com/watch?v=ChJ57Av10Mw

šel je na virtualni sprehod po Vatikanskih muzejih in spoznal Michelangela http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/it/collezioni/musei.html

https://www.youtube.com/watch?v=rfAugdvLsgA&feature=emb_title

– 2. letnik gimnazije je v videu povedal, kaj je počel prvi teden osamitve, nato pa se potepal z raznimi nalogami po italijanskih ‘supermerkatih’.

3. letnik ekonomski tehnik je preučil video o spominih na poroko ter spoznal italijansko družino

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=i0VWWsSVD2o&feature=emb_title

4. letnik ekonomski tehnik je poslušal Mahmoodovo pesem Rapide ter nakupoval oblačila

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=DQWSaz38ZuI&feature=emb_title

Cvetka Bajec, prof. ita.

Pisni izdelki dijakov

3 letnik I

3 letnik II

4 letnik

 

Video izdelki dijakov

Vita

Lucija

Julija

Gašper

Irma

https://prezi.com/v/n4jxppu_x7gs/


(Število obiskov: 35)
Dostopnost